تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۴۳
کد خبر: ۳۰۴۴۱۸
سرویس خبر : صنایع کوچک
معاون وزیر صمت در شهرستان میانه عنوان کرد:

رشد ۱۴ درصدی صدور پروانه و کاهش واحد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی/ دنبال توازن سرمایه‌گذاری در کشور هستیم

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک هاى صنعتى ایران با اشاره به رشد تولید در شهرک‌های صنعتی کشور گفت: ۱۴درصد رشد صدور پروانه بهره‌برداری و کاهش واحد‌های راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور موید این امر است.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان روز شنبه در سفر یکروزه به آذربایجان شرقی و حضور در شهرستان میانه با اعلام این مطلب، افزود: باید زنجیره‌های تولید را تکمیل کنیم تا شاهد ارتقاء شاخص‌های رفاهی در منطقه و اشتغال پایدار باشیم.

وی، اضافه کرد: واحد‌های راکد شهرستان میانه جزء به جزء در این جلسه بررسی و واحد‌های کوچک برای تامین مالی به بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند و با کمک مسولان، دادستانی و فرمانداری و نمایندگان مردم میانه در مجلس این کار عملی خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهاى صنعتى ایران با بیان اینکه به دنبال توازن سرمایه گذاری در کشور هستیم، ادامه داد: به دنبال توسعه صنایع در مناطق محروم هستیم تا با تهیه زیر ساخت‌های اولیه شاهد توازن سرمایه گذاری در کشور باشیم.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهاى صنعتى ایران، روز شنبه با حضور در شرکت فولاد آذربایجان در نشست بررسى مسائل و مشکلات شهرک‌ها و نواحى صنعتى شهرستان میانه شرکت کرد.

مهدی اسماعیلی و سید مرتضی حسینی نماینده‌های مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان به همراه جمعی از فعالان اقتصادی در این نشست حضور داشتند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۸۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی و ۶ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۶ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۷ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۵۰ هزار و ۳۷۳ واحد صنعتی و چهار هزار و ۲۶۰ واحد کارگاهی تکمیل شده، زمینه اشتغال مستقیم یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۹۳ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده