تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۳۰۵۰۹۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبای فولاد مبارکه در جریان بازدید استاندار اصفهان، سایر مسوولان استانی و شهرستان لنجان از خطوط تولید مجتمع فولاد سبا:

حرکت در مسیر رهایی روزافزون از وابستگی با توسعه و تنوع سبد محصولات

‌می‌متالز - محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبای فولاد مبارکه در جریان بازدید استاندار اصفهان، سایر مسوولان استانی و شهرستان لنجان از خطوط تولید مجتمع فولاد سبا گفت: مجتمع فولاد سبا بر اساس راهبرد‌های فولاد مبارکه و در راستای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است برنامه‌های مدونی برای افزایش تولید با افزایش بهره‌وری مدنظر قرار داده است که امید می‌رود بتوانیم با اتکا به توانمندی نیروی انسانی پرتلاش، تولید این واحد را به ظرفیت اسمی نصب‌شده برسانیم.

به گزارش می‌متالز، در تلاش هستیم که با توسعه سبد محصولات تولیدی در مسیر رهایی روزافزون از وابستگی به واردات حرکت کنیم بدون شک چنانچه رشد تولید داشته باشیم در کنار آن عرضه بیشتر محصول به بازار، اشتغال‌زایی هرچه بیشتر و رونق اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: هم‌جواری صنعت با منطقه شرایطی فراهم کرده است که در راستای مسوولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه تعاملات گسترده‌تری با شهرستان لنجان داشته باشیم. ازاین‌رو در برنامه امروز، فولاد سبا میزبان برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان لنجان بود که طی آن استاندار اصفهان به همراه همکاران خود از خطوط تولید فولاد سبا بازدید نمودند و از نزدیک در جریان آخرین دستاورد‌های این خط تولید قرار گرفتند.

فشارکی افزود: در جلسه شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان لنجان با توجه به اهمیت تولید در کشور با محدودیت‌های انرژی که در فصول مختلف گریبان‌گیر صنعت است، به‌طور ملموس‌تری آسا شد و مقرر گردید در جلسات با سایر مسوولین کشور مشکلات صنعت به سمع و نظر مسوولان بلندپایه کشور رسانده شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده