تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۳۰۵۲۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با مدیرکل صمت مازندران

‌می‌متالز - هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در این دیدار با اعلام اینکه خود را در کنار بخش خصوصی می‌بینیم، بر انجام سریع امور مربوط به ارباب رجوع و بالاخص بخش تولید خبر داد.

او افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با نظرات کارشناسی و با توجه به کمیسیون‌های مختلفی که دارد می‌تواند نقش تاثیرگذاری در کارگروه‌های استانی داشته باشد.

وی ادامه داد: یقیناً تشکل‌های خصوصی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت می‌توانند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده باعث منشا خدمات به جامعه هدف باشند.

خاطر نشان می‌سازد در این دیدار رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان با تبریک انتصاب نادعلی کهنسال به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام همکاری صمیمانه با این اداره کل، برخی مشکلات پیش رو صنعت و تولید استان را با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در میان گذاشتند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران

عناوین برگزیده