تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۱
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۳۰۶۳۷۳
سرویس خبر : محیط زیست

بیمارستان شهید مطهری در جمع برترین بیمارستان‌های خصوصی درجه یک استان

‌می‌متالز - بیمارستان شهید مطهری در اعتبار بخشی سال ۱۴۰۲ رتبه یک را از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.

به گزارش می‌متالز، در طرح اعتبار بخشی که در سال ۱۴۰۲ اجرا شد تمامی بیمارستان‌های کشور اعم از بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و خیریه براساس نحوه عملکرد و مطابقت با ۵۰۵ سنجه (شاخص) در زمینه‌های مختلف مانند مدیریت رهبری، ایمنی بیمار، خدمات بالینی، خدمات پاراکلینیک و پشتیبانی، منابع انسانی و تجهیزات مورد ارزیابی قرار گرفتند.

دکتر علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری در این خصوص گفت: در این طرح که بیمارستان‌های استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفتند، بیمارستان شهید مطهری به عنوان یکی از برترین بیمارستان خصوصی استان اصفهان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شناخته شد و حائز رتبه درجه یک اعتبار بخشی شد.

آجدانی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، بیمارستان شهید مطهری و مردم استان اصفهان گفت: این موفقیت مایه افتخار و سرافرازی این مرکز و حاصل تلاش و کوشش‌های شبانه روزی و بی وقفه کلیه کارکنان بیمارستان و ایمان آنان به پیشرفت و سربلندی این مجموعه است.

وی افزود: مهمترین هدف از اجرای این طرح براساس اعلام نظر معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتقای کیفیت ارائه خدمات، کاهش قصور پزشکی، حفظ ایمنی بیمار و افزایش رضایتمندی مراجعین بوده است.

علیرضا آجدانی ادامه داد: ارزیابی این دوره بسیار ریزبینانه‌تر و به صورت عملکردی انجام شد.

آجدانی اظهار نمود: بیمارستان شهید مطهری دارای تیم درمان توانمندی می‌باشد که در آینده نزدیک در صورت تقویت در چند واحد جانبی به بزرگترین قطب استان در زمینه تخصصی و فوق تخصصی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به مبحث توریسم سلامت گفت: امروزه ترکیب پزشکی و توریسم در حال تبدیل شدن به نقطه عطفی در صنعت گردشگری می‌باشد که بیمارستان شهید مطهری به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و تجهیزات درمانی پیشرفته در کنار یک هتل مجهز قابلیت ارائه خدمات با کیفیت عالی و جذب بیمار در مقوله حفاظت از سلامت و پایش سلامت و تشویق فرزندآوری از سراسر کشور را دارد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده