تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۵۸۰۵۸
سرویس خبر : محیط زیست
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

ذوب آهن اصفهان از لحاظ ایمنی و بهداشت، سرآمد صنایع کشور است

‌می‌متالز - میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای شرکت در آیین تجلیل از پیشکسوتان و فعالان ایمنی و بهداشت شرکت، ۲۰ اردیبهشت ماه در ذوب آهن اصفهان حضور یافت و در حاشیه این آیین با مهندس رخصتی مدیرعامل شرکت نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در جمع مسوولین، پیشکسوتان و فعالان ایمنی و بهداشت شرکت، گفت: ما در جنگ همه جانبه با دشمن هستیم به نوعی نیاز‌های جدیدی برای تغییر ذائقه تولید می‌شود. وی افزود: با تولید نیاز‌های جدید، ارزش‌ها به منفعت طلبی تبدیل شده است.

مداحی تاکید کرد: بر اساس آموزه‌های دینی کار و کارگر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هر کسی برای رفاه خانواده، کار و تلاش کند مانند مجاهد در راه خدا می‌باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ملت ایران در دوران کرونا با ایثار در ایمنی و بهداشت جامعه مشارکت کرده و فرهنگ ایمنی و بهداشت ایرانی را بیش از پیش به نمایش گذاشتند.

وی ذوب آهن اصفهان را در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن دانست و تأکید کرد: تلاشگران این شرکت با تولید محصولات استراتژیک و مورد نیاز کشور، تحریم‌های ظالمانه دشمنان را بی اثر نمودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این که ذوب آهن اصفهان از لحاظ ایمنی و بهداشت شغلی سرآمد صنایع کشور است، افزود: این شرکت در مقابله با ویروس کرونا نیز برنامه ریزی و اقدامات خوبی داشت ضمن این که یاریگر جامعه پیرامونی و منطقه نیز بود.

مداحی تأکید کرد: صدمه نزدن به خود و دیگران از واجبات و توصیه‌های دین مبین اسلام است بنابراین با رعایت اصول ایمنی و بهداشت شغلی در محیط کار برای صیانت از وجود خود و هم نوعان باید حداکثر دقت را داشته باشیم.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده