تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۰۷
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۳۰۶۷۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ابراهیمی عنوان کرد:

لرستان؛ محلی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی

‌می‌متالز - نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: لرستان با برخورداری از آب فراوان، همچنین نیروی کار ارزان قیمت می‌تواند به عنوان محلی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مثل فولاد مبارکه باشد.

به گزارش می‌متالز، یحیی ابراهیمی؛ نماینده مردم سلسله و دلفان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان از استان‌های کمتر برخوردار کشور است که در ادوار گذشته توجه کافی به رشد و توسعه آن نشده و بخش خصوصی نیز تمایل کمتری برای حضور در این منطقه داشته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته، شاهد سرمایه‌گذاری ارگان‌های حاکمیتی از جمله سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در این استان هستیم.

ابراهیمی ادامه داد: اقدامات ایمیدرو در این استان و به‌ویژه تعریف پروژه‌های متعدد در پل‌دختر و الیگودرز می‌تواند در محرومیت‌زدایی از چهره استان و افزایش اشتغال‌زایی و ارزش افزوده در منطقه مثمر ثمر باشد و به همین دلیل از اقدامات ایمیدرو رضایت کامل داریم.

وی خاطرنشان‌کرد: لرستان با برخورداری از آب فراوان، همچنین نیروی کار ارزان قیمت می‌تواند به عنوان محلی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مثل فولاد مبارکه باشد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: متوقف کردن طرح‌های توسعه‌ای در استان‌های برخوردار که در برخی موارد با مازاد نیروی کار مواجه شده‌اند و انتقال این طرح‌ها به استان‌های کمتر برخوردار، می‌تواند در رشد و توسعه این مناطق موثر بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده