تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۳۰۶۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:

چشم‌انداز صنعت فولاد کاملا روشن است

می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: صنعت فولاد ایران در بخش‌های تأمین نیاز داخلی، رسیدن به بازارهای هدف صادراتی، استفاده از توان داخل و افزایش دانش فنی نیروی انسانی، چشم‌اندازی کاملاً روشن را دنبال می‌کند.
چشم‌انداز صنعت فولاد کاملا روشن است

به گزارش می متالز، حمیدرضا عظیمیان با روشن توصیف کردن چشم‌انداز صنعت فولاد در کشور اظهار داشت: صنعت فولاد ایران در بخش‌های تأمین نیاز داخلی، رسیدن به بازارهای هدف صادراتی، استفاده از توان داخل و افزایش دانش فنی نیروی انسانی چشم‌اندازی کاملاً روشن را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در این استراتژی به عنوان محور صنعت فولاد عمل کرده و با اتکا به توان داخل، مسیر شرکت‌های داخلی تأمین‌کننده تجهیزات را برای رشد و پیشرفت هموار کرده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: رویکرد فولاد مبارکه به مسأله بومی‌سازی صنعت فولاد و استفاده از ظرفیت‌های بلااستفاده داخلی، رویکردی کاملاً سازنده است و به همین منظور، کمیسیونی دائمی برای ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان داخلی و فولاد مبارکه دایر شده و هدف آن، تحقق اقتصاد «غیرنفت پایه» در کشور است.

عظیمیان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فولاد خاطرنشان کرد: این جشنواره، قدم اول فعالیت‌های فولاد مبارکه در این حوزه بود و نتایج بسیار مهمی برای صنعت فولاد به بار آورد.

مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین تصریح کرد: تلاش فولاد مبارکه برای ارتقای توان داخلی تأمین تجهیزات فولاد به برگزاری این نمایشگاه محدود نشده و بر اساس جلساتی که در شرکت تشکیل شده، 45 شرکت و شخص برای تأمین تجهیزات و قطعات فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرده‌اند و عقد قرارداد با آن‌ها در راستای حمایت از تولید داخلی در مراحل نهایی است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد