تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۰۷۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بنا بر اعلام ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی؛

غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار، غرفه برتر ارتباط مردمی شد

‌می‌متالز - ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار را به‌عنوان غرفه برتر در حوزه ارتباط مردمی انتخاب کرد.

به گزارش می‌متالز، ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار را به‌عنوان غرفه برتر در حوزه ارتباط مردمی انتخاب کرد. این ستاد با محوریت وزارت امور اقتصادی و دارایی برای برگزاری این دوره از نمایشگاه صنعت مالی تشکیل شده بود.

رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت روزانه در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی حضور داشتند و ضمن بازدید از غرفه‌های ارکان و نهاد‌های مالی حاضر در نمایشگاه، پاسخگوی سوالات فعالان بازار سرمایه و اقشار مختلف مردم بودند.

همچنین روزانه بیش از ده‌ها نفر از کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار در غرفه این سازمان حضور داشتند و به صورت تخصصی به سوالات، ابهامات و مطالبات مردمی پاسخ می‌دادند.

پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) نیز در غرفه‌ای جداگانه حاضر شد و پذیرای نظرات و دغدغه‌های مدیران، کارشناسان بازار سرمایه، فعالان رسانه و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده