تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۳۰۸۲۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمان از مجموعه صنعتی فولاد زرند ایرانیان بازدید نمودند

‌می‌متالز - به همت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه زرند، جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمان و صاحب‌نظران حوزه صنعت در بخش مکانیک و متالورژی از مجتمع صنعتی فولاد زرند ایرانیان شهرستان زرند بازدید نمود.

به گزارش می‌متالز، جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمان و صاحب‌نظران حوزه صنعت در بخش مکانیک و متالورژی با هدف تعامل هر چه بیشتر میان صنعت و دانشگاه در زمینه تولید قطعات مورد نیاز کارخانجات استان روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ از مجتمع فولاد زرند ایرانیان شهرستان زرند بازدید نموده و از نزدیک با فن آوری صنایع تولید کک و شمش فولاد آشنا شدند.

در این بازدید یک روزه که جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمان، متخصصان شرکت‌های صنعتی و اعضای مراکز رشد و فناوری شهرستان‌های کرمان، زرند و رفسنجان حضور داشتند.

مدیر مجتمع صنعتی فولاد زرند ایرانیان ضمن معرفی فعالیت‌های این مجموعه هلدینگ و همچنین موفقیت‌ها و توانمندی‌های این مرکز صنعتی با ابراز خرسندی از حضور نخبگان و تولیدکنندگان بومی قطعات، گفت: ما از فعالیت قطعه سازان در استان استقبال می‌کنیم، چون تهیه قطعات از زرند و کرمان مزایای بسیارزیادی دارد که دریافت سریع‌تر قطعه به دلیل کوتاهی مسافت یکی از این مزایا است.

درادامه سرهنگ خواجه حسنی، معاون علمی و پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران زیسکو گفت: امید است در آینده نزدیک تبادل ارتباطات بیشتر شده و صنعتگران بومی با همکاری مراکز علمی بتوانند بخشی از نیاز‌های صنعتی صنایع بزرگی همچون فولاد را در داخل استان برآورده سازند.

در خاتمه این بازدید دکتر ایرانمنش، مسوول علمی و پژوهشی سپاه ناحیه زرند از همکاری مدیران و کارکنان مجموعه صنعتی فولاد زرند به دلیل فراهم کردن امکان این بازدید تقدیر و تشکر نمود و خواستارتبادل تجربه و ارتباط مستمر در آینده شد.

شایان ذکراست: مجتمع صنعتی فولاد زرند ایرانیان با سرمایه گذاری شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) درنزدیکی شهرستان زرند سال۱۳۸۷ تاسیس ودر پروژه‌های تولید کنسانتره سنگ آهن، کک سازی، گندله سازی و فولاد سازی، فعالیت دارد.

منبع: صدای زرند

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده