تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۴۳
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۰۸۳۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جعفری بروجنی:

سرمایه گذاری شستا در استان چهارمحال و بختیاری مطلوب نیست

‌می‌متالز - نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: بخشی از سرمایه‌گذاری در استان ما به هلدینگ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌گردد، پای شستا به استان ما کم باز شده و جای خالی هلدینگ‌های کشاورزی، انرژی و پتروشیمی در استان به شدت احساس می‌شود.

به گزارش می‌متالز، امیرقلی جعفری بروجنی در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: توسعه نامتوازن و غیرعادلانه در بخش‌هایی از کشور سبب شده تا استان ما همچنان محروم بماند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت‌ها خیلی محدود است و باید به خوبی استفاده شود، ادامه داد: راه توسعه، سرمایه‌گذاری و کار جهادی است.

وی افزود: بخشی از سرمایه‌گذاری در استان ما به هلدینگ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌گردد، پای شستا به استان ما کم باز شده و جای خالی هلدینگ‌های کشاورزی، انرژی و پتروشیمی در استان به شدت احساس می‌شود.

جعفری اضافه کرد: نرخ بیکاری همچنان در چهارمحال و بختیاری بالاست بسیاری از خانواده‌های استان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند و آمار مهاجرت بالاست، چون اشتغال نیست.

وی عنوان کرد: برخی از معاونت‌های وزارت کار در سال‌های گذشته ضعیف عمل کرده‌اند چرا که قول‌هایی برای استان ما دادند، اما عمل نکردند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده