تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۳۰۸۳۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط معاون وزیر صمت صورت گرفت؛

افتتاح یک واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶۰ نفر در شهرک صنعتی ایوانکی

‌می‌متالز - یک واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی ایوانکی با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و در ششمین روز از دهه تولید و تجارت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت، روز سه‌شنبه در سفر یک روزه به استان سمنان، واحد تولیدی الیاف ارغوان گستر سپید را در شهرک صنعتی ایوانکی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.

این واحد تولیدی، در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی ایوانکی با سرمایه‌گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید هشت هزار تن الیاف استیپل پلی استر زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

شهرک صنعتی ایوانکی دارای ۶۷۱ هکتار مساحت است که ۳۳۰ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۱۹ هکتار آن دارای سند تفکیکی است. این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۸۴۶ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۳۲۷ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۴۷ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۷۷ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال برای ۹ هزار و ۱۴۲ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

از سوی دیگر، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر یکروز به استان سمنان ضمن افتتاح یک واحد صنعتی، از یک واحد تولیدی (پرژک) در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

شرکت شکوفا بهداشت آرین (پرژک) در زمینی به مساحت بیش از ۱۲ هزار متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسار مستقر می‌باشد که با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۹۱ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از ۶۰ هزار تن انواع مایعات بهداشتی، لباسشویی، دستشویی، انواع شامپو با برند پرژک، انواع درپوش پلاستیکی و بطری‌های پلی اتیلن را دارد. این واحد تولیدی توانسته است زمینه اشتغال ۱۴۱ نفر را در منطقه فراهم کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده