تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۱۰۱۱۴
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن:

تیم فوتبال برای انسجام تیمی نیاز به زمان دارد/ تیمی از باشگاه حذف نخواهد شد

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان می‌گوید با توجه به شرایط و تغییراتی که داشتیم، تیم فوتبال برای رسیدن به ثبات و انسجام نیاز به زمان دارد تا بتواند نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش می‌متالز، علی احسانی در خصوص اردوی بروجن، اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی که کادر فنی تیم انجام داده بودند نیاز بود که یک مینی کمپ بدنسازی و آماده سازی بدنی تیم در منطقه‌ای مرتفع انجام شود. با بررسی‌ها و بازدیدی که سرمربی تیم از این منطقه انجام دادند، شهرستان بروجن که شرایط آب و هوایی خیلی خوبی دارد و همچنین زیر ساخت‌هایی که وجود داشت به ویژه در خصوص زمین چمن که سرمربی تیم روی آن تاکید زیادی دارند و کیفیت آن مورد تایید قرار گرفت اردوی چند روزه‌ای را در شهر بروجن داشتیم که جا دارد از مسئولین استان و شهرستان تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: امیدوارم که در سال‌های آینده تیم‌های دیگر نیز بتوانند از این امکانات به خوبی استفاده کنند.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال گفت: تیم فوتبال و باشگاه ذوب آهن با توجه به دستور العمل‌های سازمان لیگ برنامه ریزی و انضباط مالی دارد، حتی اگر سه برابر هم هزینه کنیم به سقفی که مشخص کرده اند نخواهیم رسید؛ اما تیمی هستیم که همیشه انضباط مالی داشته و تمامی نفراتی که به تیم اضافه می‌شوند یا خارج می‌شوند براساس برنامه ریزی و شرایط مالی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ارتباط با اضافه شدن بازیکن دیگری به تیم و همچنین تغییرات انجام شده، اظهارداشت: آقای ربیعی از مربیانی است که در جذب بازیکن با برنامه ریزی و تحقیق وارد میدان می‌شود و با سنجیدن تمامی شرایط دست به انتخاب بازیکن می‌زند. اولین کاری که ایشان کردند، احساس کردند میانگین سنی تیم را باید پایین بیاورند و بر اساس این دیدگاه ورودی و خروجی‌های داشتیم و فکر می‌کنم امسال تیمی که بسته شده با توجه به دیدگاه سرمربی که این تیم، تیم آینده است و نفراتی زیادی به اضافه شدند، سبک بازی و تاکتیک تیمی عوض می‌شود و این نیاز به زمان دارد تا انشاالله در زمان مناسب تیم به انسجام تیمی و ثبات خوبی برسد و اتفاق خوبی که همه منتظر آن هستیم رخ خواهد داد، امسال تیم ذوب آهن تیم متفاوتی نسبت به گذشته خواهد بود.

وی در مورد مذاکره با خسرو حیدری و وضعیت کادر فنی نیز گفت: در قراردادی که با آقای ربیعی انجام شد یکی از شرایط انتخاب دستیاران توسط ایشان بود، پیشنهاداتی از سمت ما و خودشان بود و در نهایت با جمع بندی افرادی که بتوانند بار فنی تیم را افزایش بدهند به کادر اضافه خواهند شد.

احسانی با بیان اینکه ذوب آهن بودجه محدودی دارد در ارتباط با تیمداری در سایر رشته‌ها خاطرنشان کرد: سال گذشته با همان بودجه محدود ۳۵ تیم در رشته‌های مختلف در لیگ‌های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان داشتیم به جز فوتبال که می‌توانست جایگاه بهتری بگیرد، سایر تیم‌ها نتایج خوبی را کسب کردند و امسال باشگاه ذوب آهن تصمیمی برای کاهش تیم‌ها ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده