تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۰۸۴۵۸
سرویس خبر : اجتماعی

تغییر استراتژی ذوب‌آهن برای لیگ برتر فوتبال

‌می‌متالز - مراسم معارفه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم معارفه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان صبح امروز در مجموعه ورزشی قایقرانی باشگاه ذوب‌آهن با حضور مدیران و معاونان کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن برگزار شد.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در این مراسم اظهار داشت: ذوب‌آهن با پشتوانه هواداران خود و حمایت تمام اعضا و تلاشگران کارخانه می‌تواند نتایج مناسبی کسب کند.

وی در ادامه گفت: اگرچه ظرفیت آکادمی تیم ذوب‌آهن بسیار بالاست، اما باید در موضوع نگه‌داری و یا جذب بازیکنان جدید اقدام ویژه داشته باشیم، باید روزانه ١۵ ساعت برای حصول نتیجه کار کنیم.

ربیعی تصریح کرد: فوتبال مقوله‌ای است که دستیابی به اهداف در آن مستلزم برنامه‌ریزی و زمان است و ما نیز از این مهم مستثنی نیستیم و برای پیشرفت تیم همه باید دست به دست هم بدهیم.

علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نیز اظهار داشت: ذوب‌آهن باشگاهی با قدمت ۵۵ ساله و تمام انتخاب‌های باشگاه بر مبنای اخلاق مداری و توانایی‌های فنی است و انتخاب ربیعی برهمین مبنا بوده است.

وی ادامه داد: محمد ربیعی از پایین‌ترین رده‌های فوتبال شروع کرده و با توانایی خود به این جایگاه رسیده است، زمانی استراتژی باشگاه بر اساس حرکت گام به گام و نمودار آهسته بود، ولی حالا استراتژی ما تغییر کرده است و نگاه ما و باشگاه به صدر جدول است.

احسانی در پایان تصریح کرد: باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن به طور کامل از ربیعی حمایت خواهند کرد و انتظار داریم از ظرفیت باشگاه و بازیکنان آکادمی استفاده کند؛ می‌توان با تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان ذوب‌آهن را به جایگاهی که لیاقت دارد، رساند.

تغییر استراتژی ذوب‌آهن برای لیگ برتر فوتبال

تغییر استراتژی ذوب‌آهن برای لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده