تاریخ: ۲۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۰۷
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۱۰۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تعیین تکلیف ۷ طرح تولیدی در جنوب کرمان

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تعیین تکلیف ۷ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مسلم مروجی فرد با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان به صورت ویدئو کنفرانس گفت: در این کارگروه، ۷ طرح از جنوب استان مطرح که تکلیف این طرح‌ها در جلسه این هفته کارگروه مشخص شد.

او افزود: از مجموع ۷ طرح مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، ۲ طرح که شامل امحال تسهیلات و مشکلات رده زیست محیطی بودند، مصوب شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در این جلسه مشکل یک طرح معاینه فنی که با مشکل تغییر کاربری مواجه بود رفع شد، بیان کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، همچنین ۲ طرح ارجاع به اقدام از طریق پنجره واحد و درگاه ملی مجوز‌ها و ۲ طرح در دستور بازدید مجدد دستگاه مجری قرار گرفت.

او با اشاره به کارکرد و نقش مثبت این کارگروه در تسهیل سرمایه گذاری و پیشرفت منطقه و همچنین رفع موانع تولید در جنوب کرمان، تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، نقش پررنگی در تولید کشور خواهد داشت.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان بیان داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان طی پارسال با برگزاری جلسات متعدد با ریاست استاندار کرمان توانست از تعطیلی بسیاری از پروژه‌ها جلوگیری کرده و بسیاری از طرح‌ها را به چرخه تولید برگرداند که تحقق این مهم، ضمن تاثیر بر افزایش تولید، اشتغال زایی در جنوب کرمان را نیز به همراه داشته است.

او تصریح کرد: همه طرح‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی، خدماتی و... می‌توانند برای رفع مشکلات سد راه خود به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان واقع در اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند تا با مطرح کردن مشکل طرح‌ها در این کارگروه، نسبت به رفع مشکل آن اقدام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده