تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۰۸
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۱۰۹۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو اتاق بازرگانی زنجان:

پس گرفتن استعفایم به دلیل احترام به رأی دهندگان است

‌می‌متالز - عضو هیات نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در خصوص پس گرفتن استعفای خود از عضویت در آن، گفت: این تصمیم در جهت احترام به رأی دهندگان و حسب الامر آنان انجام شد.

به گزارش می‌متالز، افشین آشوری با بیان اینکه استعفای پنج عضو اتاق بازرگانی زنجان در اتاق ایران به تایید نهایی نرسید، افزود: بازگشت از تصمیم استعفا به دلیل درخواست فعالان و اعضای اتاق و رأی دهندگان بود و ما خود را مدیون رأی دهندگان می‌دانیم.

افشین آشوری، ولی منصوری، سید علی حجازیان، سهند علی فلاحی و محسن حمیدی پنج عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان بودند که متن نامه استعفای خود را از این هیات، اوایل خرداد امسال در اختیار رسانه‌ها گذاشتند.

استفعا کنندگان در متن نامه منتشر شده، علت این کار را برگزاری ناسالم انتخابات هیأت رییسه اتاق و دخالت مستقیم و غیر مستقیم برخی مدیران دولتی در اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرده بودند.

آشوری با بیان اینکه متاسفانه اتاق بازرگانی زنجان به سمت دولتی شدن می‌رود، گفت: اتاق بازرگانی تنها تشکل بخش خصوصی و خانه فعالان این بخش است و در عین تعامل با دولت باید مطالبات بخش خصوصی را دنبال کند.

وی اظهار کرد: اگر چه من سخنگوی اعضایی هستم که اقدام به استعفا کردیم، ولی اکنون از طرف خودم بازگشت از تصمیم استعفا را آن هم به دلیل احترام به نظر اعضا و رأی دهندگان اعلام می‌کنم.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده