تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۲
بازدید: ۴۵
کد خبر: ۳۱۰۹۵۸
فرماندار پیشوا:

قطار‌های راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد

‌می‌متالز - فرماندار شهرستان پیشوا با بیان آنکه قطار‌های راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد، گفت: قطار‌های جایگزین شده توسط شرکت راه‌آهن، قطار‌های مطلوب و دارای تهویه مناسبی هستند.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم تاجیک‌نوری، فرماندار شهرستان پیشوا در رابطه با آخرین وضعیت قطار حومه‌ای تهران-پیشوا اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده، قرار شد تمام قطار‌های شرکت رجا به‌منظور انجام تعمیرات از مدار سرویس‌دهی خارج و قطار‌های شرکت راه‌آهن جایگزین قطار‌های شرکت رجا شوند.

وی ادامه داد: قطار‌هایی از سایر نقاط کشور توسط راه‌آهن برای سرویس‌دهی در خط تهران-پیشوا، تهران-گرمسار و تهران-فیروزکوه فراخوان شد و هم‌اکنون قطار‌های موجود، در ۷ سرویس رفت و ۷ سرویس برگشت، مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار پیشوا با ذکر آنکه در گذشته ۱۱ سرویس برای خط تهران-پیشوا در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون تعداد آن‌ها به ۷ سرویس رسیده است، بیان کرد: قطار‌های جایگزین شده توسط شرکت راه‌آهن، قطار‌های مطلوب و دارای تهویه مناسبی هستند؛ قطار‌های شرکت رجا نیز بعد از پایان تعمیرات و با اخذ تاییدیه فنی راه‌آهن، مجدداً به مدار سرویس‌دهی باز می‌گردند.

قطار‌های راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده