تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۳۰۵۵۰۷
در جریان سفر به شهرستان پیشوا؛

وزیر تعاون از قطار حومه‌ای تهران–پیشوا بازدید کرد

‌می‌متالز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در ایستگاه راه‌آهن، از قطار حومه‌ای تهران–پیشوا بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، سیدصولت مرتضوی در جریان سفر به شهرستان پیشوا، با حضور در ایستگاه قطار حومه‌ای و با حضور در قطار تهران–پیشوا از روند خدمت‌رسانی به مردم بازدید کرد و با برخی از مسافران به صورت رودررو صحبت کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

فرماندار پیشوا در جریان این بازدید گفت: قطار حومه‌ای تهران–پیشوا علاوه بر مردم این شهرستان، به مسافران شهرستان‌های قرچک، ورامین و گرمسار نیز خدمات حمل و نقل مسافر ارائه می‌کند، ولی تعداد واگن‌ها و قطار‌های آن جوابگوی نیاز مردمی که از این سیستم حمل و نقل استفاده می‌کنند، نیست.

ابراهیم تاجیک نوری افزود: تعداد قطار‌ها موجود، نبود تهویه مناسب، نامنظم بودن تردد قطار و معطلی مسافران و خرابی هر از چندگاه قطار موجب شده تا مسافران با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند، ولی باز هم مجبور باشند برای سهولت تردد به تهران، از قطار حومه‌ای استفاده کنند.

وی گفت: مهمترین خواسته مسافران ابتدا افزایش تعداد قطار‌ها و واگن‌ها سپس افزایش امکانات رفاهی آن بوده که امید است در سایه سفر وزیر تعاون و بازدید از قطار حومه‌ای این مهم محقق شود.

در جریان این بازدید تعداد زیادی از مسافران مشکلات خود را در خصوص استفاده از قطار حومه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشتند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: تهران نیوز

عناوین برگزیده