تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۰۱
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۳۱۱۷۹۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه معادن پارس تامین برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه معادن پارس تامین روز سه شنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۲ با حضور «علی محمودی» عضو موظف هیات مدیره، «سیدمحمدصابر پرورش» معاون امور شرکت‌ها، «محمدرضا رضوانیان‌زاده» مشاور مدیرعامل و مدیر امور طرح‌ها و پروژه‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، «محمدنبی نوری» مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، نوری مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین در این جلسه، عملکرد فنی و مالی سه ماهه این شرکت را در حوزه پروژه‌های در حال اجرا و در دست اقدام این شرکت ارائه داد.

وی با بیان اقدامات انجام شده در حوزه پروژه‌‍‌های مجموعه پارس تامین، گفت: پروژه EPC کارخانه استحصال طلای معدن مادوفتی تا امروز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که رسیدن به تِست سرد را تا ابتدای پاییز ۱۴۰۲ در دست کار داریم.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه کارخانه کاغذ سنگی احداثی در ایلام نیز ۶۰ درصد بوده است.

نوری تشریح کرد: پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی ایلام پروژه‌ای سبز با رویکرد ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته و با هدف افزایش تولید ناخالص داخلی در استان ایلام است که در حال طی کردن دوره ساخت می‌باشد. همچنین تجهیزات و ماشین آلات داخلی آن به طور کامل تامین و تجهیزات خارجی مربوط به خط تولید نیز ثبت سفارش شده و در حال ساخت می‌باشد. غالب مستحدثات کارخانه نیز احداث و در مرحله تکمیل نهایی است.

از جمله اقدامات مهم مسوولیت اجتماعی شرکت توسعه معادن پارس تامین در زمینه‌های معیشتی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و همچنین تامین نیاز‌هایی همچون آب آشامیدنی در سیستان و بلوچستان بوده است که در این راستا شرکت، با هزینه مبلغ ۳ میلیارد تومان مسوولیت‌های اجتماعی را ایفا کرده است.

معدن طلای مادوفتی در تفتان با بیش از ۱۰۰ میلیون تن ذخیره با عیار ۱.۳ppm بالاترین میزان ذخیره طلا را در میان معادن طلای ایران دارد. پروژه احداث کارخانه تولید شمش طلا در تفتان با هدف تولید سالیانه نیم تن طلا، اشتغال‌زایی بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم نفر در سال ۱۴۰۱ آغاز شد. همچنین معدن کاغذ سنگی در استان ایلام با ظرفیت ۵ هزار تن ۲۹ درصد از سهم بازار کاغذ سنگی را داراست.

در حال حاضر شرکت توسعه معادن پارس تامین دو پروژه احداث کارخانه تولید شمش طلا در تفتان و کارخانه کاغذ سنگی در ایلام را در دست کار دارد و پروژه احداث کارخانه طلا به ظرفیت ۵ میلیون تن خوراک ورودی در سیستان و بلوچستان را که مطالعات آن آغاز شده تا مرحله مکان‌یابی و جانمایی پیش رفته است و با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای تشکیل شرکت سهامی پروژه طلا، پیش‌بینی می‌گردد سهام شرکت پارس تامین تا پایان سال جاری عرضه اولیه شود.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه معادن پارس تامین برگزار شد

عناوین برگزیده