تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۳۱۳۲۶۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام تبریک مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

‌می‌متالز - مهندس «مهدی زحمتکش» مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، متن پیام مهندس «مهدی زحمتکش» مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به شرح زیر است:

به نام خالق قلم

چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید و کسی که قلم به دست دارد به مثابه ققنوسی است که ‌می‌سوزد و دوباره در راه رسالتش مجاهدت ‌می‌کند تا چراغ آگاهی برافروزد.

هفدهم مرداد، روز پاسداشت صاحبان قلم‌های پاکی است که رسالتشان اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با عدالت است. سالروز شهادت مجاهد اهل قلم، شهید محمود صارمی، با عنوان روز خبرنگار، تنها بهانه‌ای است تا سر بچرخانیم و نگاهی به مردان و زنان فرهیخته آن سوی نوشته‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها وخبر‌ها بیندازیم.

بی تردید جایگاه ویژه خبر و اطلاع رسانی در صنعت، غیرقابل انکار می‌باشد و در همین راستا همه ارکان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب همواره قدردان مجاهدت و تلاش اصحاب رسانه و اهالی قلم می‌باشند. با همت همین عزیزان و ایثار و تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران و اصحاب رسانه، امروز با افتخار به عنوان بزرگترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور به همه دنیا معرفی شده ایم.

بی شک، عبور کشور از این برهه دشوار تاریخی با توجه به شرایط خطیر اقتصادی ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه، مرهون تلاش‌های این عزیزان خواهد بود و امید است که با اندیشه تاثیرگذار و قلم امیدبخش اصحاب رسانه، شاهد ایجاد فضای نشاط، امید آفرینی و رشد و بالندگی هر چه بیشتر ایران اسلامی و مجتمع عظیم صنایع آلومینیوم جنوب باشیم.

با گرامیداشت یاد خاطره شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید، این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاش و به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه صنعت کشور و خصوصا اصحاب رسانه در شهرستان‌های لامرد، مهر و پارسیان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم تمامی تلاشگران عرصه رسانه با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی موفق و پیروز باشند.

مهدی زحمتکش

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

منبع: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)

عناوین برگزیده