تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۱۴۴۷۴
سرویس خبر : صنایع کوچک
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی مطرح کرد؛

رقم خوردن اتفاقاتی بی‌نظیر در شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲/ یکی از موفق‌ترین مشارکت‌های بخش دولتی و خصوصی را شاهد هستیم

‌می‌متالز - سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان گفت: اتفاقی که در شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲ رقم خورده، در کشور بی‌نظیر بوده است.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آئین بهره‌برداری از فاز نخست شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲ همدان، اظهار کرد: شاهد یکی از زیباترین، موفق‌ترین و درخشان‌ترین مشارکت‌های بخش دولتی و خصوصی در این شهرک هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲، می‌تواند هاب غرب کشور شده و تجربه تاسیس ان قابلیت انتقال به دیگر نقاط کشور را دارد، افزود: اتفاقی که در این شهرک رقم خورده، در کشور بی‌نظیر بوده و باید به عنوان الگو و پایلوت در تمام کشور معرفی شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری این پروژه اضافه کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان در این شهرک سرمایه‌گذاری صورت گرفته که هزار میلیارد تومان شرکت شهرک‌های صنعتی و ۹ هزار میلیارد تومان خود بنکداران در این مجموعه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ضمن اینکه در حال حاضر در شهرک صنفی بوعلی بیش از ۴۰۰ واحد به بنکداران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه این تجربه قابلیت انتقال به سایر نقاط کشور را دارد، بیان کرد: آقای مخبر معاون رئیس جمهور قصد انتقال اصناف تهران به شهرک‌های خارج شهر را داشتند که ما پیشنهاد دادیم از همدان بازدید کنند.

مقیمی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان یادآور شد: ۱۰۰ واحد کیف و کفش، ۱۰۰ واحد پوشاک و ۱۰۰ واحد صنایع دستی در این شهرک مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه قصد خوشه‌سازی و حمایت از این شهرک در این منطقه را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: از رئیس اصناف می‌خواهم از روسای اتاق اصناف دیگر شهر‌ها برای بازدید از این شهرک دعوت کند تا دیگر ایجاد شهرک‌ها نیز در کشور نیز محقق شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین گفت: ما ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار صنف در کشور داریم و دعوت می‌کنیم از تمام اصناف همدان در این شهرک مستقر شوند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده