تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۳۳
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۳۱۶۱۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل هلدینگ صدرتامین مطرح کرد؛

ما برای خدمت به میهن هم قسم شده‌ایم

‌می‌متالز - امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین در نشست با کارکنان شرکت پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه ضمن تشکر از تلاش کارکنان صدر تامین گفت: ما یک هلدینگ تخصصی هستیم و در حقیقت زحمات تیم ما به نوعی نمایش عملیاتی است که در سایر شرکت‌های زیرمجموعه اجرا می‌شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، شکل‌گیری صورت‌های مالی هلدینگ صدرتامین ماحصل تلفیق صورت‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه است که نظارت، طبقه بندی و راهبری هلدینگ در طول سال مالی گذشته به لطف خداوند اتفاق خوبی را رقم زده است که ما در مجمع به سهامداران ارائه دادیم.

وی با ذکر حدیث اَلناسُ معادِنُ کمَعادِنِ الذهَبِ وَ الْفِضةِ؛ «مردم مانند معادن طلا و نقره هستند» تصریح کرد: سرمایه اصلی شرکت ما معدن نیست بلکه نیروی انسانی جوان، خلاق و متخصص است. ما در هلدینگ صدرتامین با یاری و اتحاد این سرمایه انسانی جوان به سهم خود آرمانمان که سربلندی نظام جمهوری اسلامی است را محقق می‌کنیم.

نایب رئیس هیات مدیره صدرتامین تشریح کرد: همانطور که در مجمع عمومی نیز به آن اشاره شد در سال مالی گذشته تمام شرکت‌ها طرح‌های توسعه داشته‌اند و تمام زیرمجموعه‌ها تقریبا در سود هستند و سود آن‌ها افزایشی بوده است که این اتفاق مبارکی است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز سالی پرتلاش و پردستاورد را تجربه خواهیم کرد. با توجه به اقدامات انجام شده به حوزه‌های جدید و تولید محصولات جدید ورود کردیم و انشالله امسال برای اولین بار شمش طلا را به بازار عرضه می‌کنیم.

وی تاکید کرد: نکته‌ای که همیشه به آن اعتقاد راسخ داشته‌ام بحث انضباط سازمانی است. شما در هلدینگی کار می‌کنید که راهبری شرکت‌های تابعه را برعهده دارد و رویکرد یکایک شما بر شرکت‌ها و عملکردشان تاثیرگذار است.

نادری با اشاره به پروژه‌های توسعه‌ای بزرگی که در شرکت تعریف شده اعلام کرد: این پروژه‌ها هنگامی ارزشمند است که در زمان و با صرف هزینه مناسب به نتیجه برسد. مجموعه صدر تامین پتانسیل دانشی خوبی دارد و این وظیفه هلدینگ است که افراد حرفه‌ای که در شرکت‌های تابعه هستند را شناسایی و زمینه رشد و ترقی آن‌ها را فراهم کند.

در پایان امیرحسین نادری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد تیم صدر تامین در سال مالی گذشته تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز روز خسته شدن نیست، به قله‌ها نزدیک شده‌ایم.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده