تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۱
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۳۲۰۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

بازگشت واحدهای نیمه فعال و راکد آذربایجان‌غربی به چرخه تولید تحقق بخشیدن به شعار سال است

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان در سال 1398 تلاش برای تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید است، گفت: بازگشت واحدهای نیمه فعال و راکد آذربایجان‌غربی به چرخه تولید گام اصلی برای تحقق بخشیدن به شعار سال جدید است.
بازگشت واحدهای نیمه فعال و راکد آذربایجان‌غربی به چرخه تولید تحقق بخشیدن به شعار سال است

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد دهقان در دیدار نوروزی با کارکنان امورصنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اهداف سازمان در سال 1398 تلاش در تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید است.

وی در خصوص تحقق بخشیدن به شعار سال اظهار کرد: با بازگرداندن واحدهای نیمه فعال و راکد که سرمایه‌های کلانی هم در این واحدها خوابیده، به چرخه تولید در کنار جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید می‌توان به رونق تولید دست یافت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه بیان کرد: با استفاده از سرمایه‌های راکد در واحدهای نیمه فعال و غیرفعال در کنار سرمایه‌گذاری‌های جدید با احداث واحدهای صادرات محور علاوه بر تامین نیازهای داخل، در توسعه صادرات غیرنفتی نیز می‌توان نقش مهمی ایفاء کرد.

وی ادامه داد: با بررسی و تحقیق در خصوص موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی نسبت به رفع و برطرف کردن این موانع اقدامات جدی انجام خواهیم داد.

دهقان با اشاره به نامگذاری سال 1398 به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در راستای رفع موانع واحدهای صنعتی صورت گرفته و امسال به عنوان سال رونق تولید، تلاش بیش از پیش دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی را می‌طلبد.

عناوین برگزیده