تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۲۱۹۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سایه نفوذی‌ها بر نوسانات بازار ارز/ ایران پشتوانه ارزی مطلوبی دارد

‌می‌متالز - یک نماینده مجلس با بیان اینکه نوسانات اخیر در بازار ارز جنبه اقتصادی ندارد، گفت: این تلاطم‌ها نتیجه عملکرد نفوذی‌های آمریکاست.

به گزارش می‌متالز، هادی بیگی‌نژاد؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات اخیر در بازار ارز، گفت: این تلاطم‌ها جنبه اقتصادی ندارد و نتیجه عملکرد عوامل نفوذی است.

وی افزود: نفوذی‌های آمریکا در حوزه اقتصادی و ارزی سعی دارند تا با فضاسازی و ایجاد التهاب، یک جنگ ارزی علیه کشور ما به راه بیندازند و از جمله تلاطم‌هایی که در روز‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم نیز نتیجه این نوع عملکرد افراد نفوذی و سودجو است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازار ارز کشور از نظر پشتوانه ارزی و مسائل اقتصادی در شرایط قابل قبولی قرار دارد و ماه‌هاست که شاهد ثبات در بازار ارز کشور هستیم؛ بنابراین نوسانات اخیر هیچ دلیل بنیادی اقتصادی به دنبال نداشت.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: آزادسازی منابع بلوکه شده کشورمان و افزایش فروش نفت و درآمد حاصل از آن بیانگر این است که اقتصاد در وضعیت خوبی قرار دارد و بازار ارز به یک ثبات نسبی رسیده و اگر تلاطمی هم در آن ایجاد می‌شود موقتی است و جنبه اقتصادی ندارد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده