تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۴۵
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۲۲۲۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۹ آبان/ ارزش معاملات در مدار نزول

‌می‌متالز - بازار سرمایه سومین روز کاری هفته را اگرچه مثبت آغاز کرد، اما رفته رفته با افزایش عرضه‌ها در نهایت با نزول به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه آغاز مثبتی داشت و در ساعات ابتدایی بازار روند رو به رشدی داشت، اما رفته رفته بر میزان عرضه‌ها افزوده شد و در نهایت با نزول به کار خود پایان داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی جزئی به ۱ میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید و همچنان اولین هدف خود را پس گیری کانال ۲ میلیون واحد قرار دهد. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی رشدی جزئی به ارتفاع ۶۷۰ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «اخابر»، «کگل» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «آریا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ثشاهد»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «شگویا» و «فزر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۶۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۳۹ نماد در محدوده مثبت و ۲۷۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۲۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده