تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۷
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۳۲۲۸۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۱۴ آبان/ دومین روز رشد متوالی بازار

‌می‌متالز - بازار سرمایه در دومین روز کاری هفته با رشدی ۱۶ هزار واحدی توانست مجددا کانال ۲ میلیون واحدی را پس بگیرد.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام دومین روز کاری هفته را در ادامه‌ی روند صعودی روز گذشته با کاهش ریسک‌های سیستماتیک رخ داد، توانست با صعود به پایان رساند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۶ هزار واحد رسید و توانست مجددا کانال ۲ میلیون واحدی را پس گیرد. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی رشدی ۶ هزار واحدی به ارتفاع ۶۷۸ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «وغدیر»، «پارسان» و «شپدیس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «زاگرس»، «وسپهر» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «حفارس»، «شستا» و «ثشاهد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «کرمان» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۹۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۸ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۳۱۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۰۹ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۰۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۲۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده