تاریخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۲۳۱۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۱۶ آبان/ رشد ۲۱ هزار واحدی شاخص و ورود پول حقیقی‌ها

‌می‌متالز - بازار سرمایه چهارمین روز کاری هفته را با رشدی بیش از ۲۱ هزار واحدی به پایان رساند و پس از مدت‌ها شاهد ورود پول حقیقی‌ها بود.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را اگر چه متعادل آغاز کرد، اما رفته رفته شاهد ورود پول حقیقی‌ها بود و توانست رشد خوبی را ثبت کند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۱ هزار و ۸۲۳ واحدی به ۲ میلیون و ۵۲ هزار واحد رسید و توانست خود را در کانال ۲ میلیون و احدی تثبیت کند. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی رشدی ۱۱ هزار واحدی به ارتفاع ۶۹۶ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «خودرو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «انتخاب» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «خاور» و «فزر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۳۷۷ نماد در محدوده مثبت و ۶۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۶ نماد در محدوده مثبت و ۸۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده