تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۵
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۳۲۰۹۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس۲۶ مهر/ بورس فعلا در مدار ریزش

‌می‌متالز - بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را با ریزشی ۷۶۰۰ هزار واحدی به اتمام رساند.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام اولین آخرین روز کاری هفته را متاثر از تحولات بین المللی با فشار عرضه آغاز کرد و روند نزولی که در این روز‌ها در پیش گرفته است را ادامه داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۷۶۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۳ هزار واحد رسید، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۷ هزار واحدی به ارتفاع ۶۸۲ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «خودرو»، «اخابر» و «وبملت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «مارون»، «خاور» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «حفارس»، «ثفارس» و «ثشاهد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «فن کرمان» و «ثپردیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۷۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۲۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۹۹ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۱۳ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده