تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۰۶
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۲۲۶۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ شرکت پودر بندر امام برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت پودر بندر امام روز یکشنبه ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، سیدمحمدحسین حسینی مدیرعامل اپیکو، محمد شعوری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پودر بندر امام در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه شعوری، مدیرعامل شرکت پودر بندر امام ضمن ارائه گزارش از وضعیت شرکت و آخرین اقدامات انجام شده گفت: توانسته‌ایم در این دوره بدون در نظر گرفتن صادرات، با رشد ۵۷ درصدی در فروش ۷۳ درصد از بودجه تعیین شده را محقق کنیم. همچنین میزان تولید در این دوره ۱۶ درصد نسبت به دوره مشابه قبل رشد داشته که ۱۰۲ درصد بودجه معین را محقق کرده است.

مدیرعامل پودر بندر امام تشریح کرد: در دوره ۹ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ میزان سود عملیاتی با رشد ۵۸ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل ۱۴۹ درصد و سود خالص این دوره نیز با رشد ۵۸ درصدی ۱۴۵ درصد از بودجه دوره ۹ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ را محقق ساخته است.

در این جلسه ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد شرکت پودر بندر امام در طول ماه‌های گذشته اقداماتی همچون آغاز صادرات محصولات شرکت از طریق شرکت اپیکو امارات (با توجه به فعالیت شرکت اپیکو در کشور امارات و امکان توسعه بازار‌های خارجی محصولات تولیدی شرکت صنایع پودر بندر امام)، بررسی سناریو‌های مختلف استفاده از زیرساخت‌های موجود شرکت صنایع پودر بندر امام، مشارکت شرکت صنایع پودر بندر امام در طرح‌های توسعه‌ای مشترک با سایر شرکت‌های هلدینگ و واگذاری دارایی‌های غیرمولد شرکت جهت تامین هزینه‌ها و مصارف مالی شرکت در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

در پایان جلسه سید محمد صابر پرورش ضمن تشکر از تلاش مدیرعامل اپیکو، مدیرعامل و کارکنان شرکت پودر بندر امام تاکید کرد: تولید و صادرات در شرکت‌های معدنی فعال در این حوزه اهمیت بالایی دارد و لازم است در این خصوص راه‌های برون رفت از چالش‌ها شناسایی و اقدامات لازم جهت تسریع امور صورت گیرد.

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ شرکت پودر بندر امام برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده