به گزارش میمتالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه پروال مدیرعامل شرکت کاشی سعدی پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت گفت: در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ علی رغم قطع سراسری برق واحدهای تولیدی به مدت ۳۰ روز، اورهال دستگاه پرس و وقفه تولید ناشی از اجرای طرح توسعه موفق شدیم با رشد ۱۵۴ درصدی سود عملیاتی نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۱۴۱ درصد از بودجه ۶ ماهه را محقق سازیم. همچنین سود خالص با ۹۴ درصد و سود ناخالص با ۱۰۵ درصد رشد به ترتیب ۱۲۳ و ۱۲۹ درصد از بودجه شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ را محقق کردهایم.
وی افزود: همچنان به دنبال بررسی موضوعات دانشبنیان جهت طراحی محصول جدید کاشی آنتی باکتریال هستیم که توسط دانشگاه تهران مورد تایید قرار گرفته است و در حال حاضر در مرحله بررسی قابلیت عرضه این محصول و مطالعه تقاضای بازار هدف آن هستیم.
پروال درخصوص بازارهای صادراتی گفت: تاکنون کشورهای عراق، آذربایجان، تاجیکستان، ترکیه و اوکراین از جمله بازارهای صادراتی هدف شرکت کاشی سعدی بودهاند که صادرات به روسیه و قرقیزستان را در دستور کار قرار دادهایم.
امیر پروال تشریح کرد: در شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ علی رغم افت میزان تولید ناشی از قطعی مکرر برق، تولید کاشی کف با ضخامت بالا به طور جدی دنبال شده است و تلاش کردیم کیفیت محصولات را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم و توانستهایم این افزایش کیفیت را به طور چشمگیری در محصولات درجه یک و دو دنبال کنیم.
در ادامه جلسه سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکتهای هلدینگ صدرتامین ضمن تشکر از تلاش مجموعه کاشی سعدی بیان داشت: کاشی سعدی از قدیمیترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران است و لازم است توجه داشته باشید که علاوه بر کیفیت، به روزرسانی محصولات و همراه شدن با سلیقه بازار از طریق تولید محصولات جدید برای رسیدن به حاشیه سود بالاتر اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه کرد.