تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۳۲۲۶۷۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت کاشی سعدی برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت کاشی سعدی روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، امیر پروال مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارشناسان شرکت کاشی سعدی در هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه پروال مدیرعامل شرکت کاشی سعدی پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت گفت: در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ علی رغم قطع سراسری برق واحد‌های تولیدی به مدت ۳۰ روز، اورهال دستگاه پرس و وقفه تولید ناشی از اجرای طرح توسعه موفق شدیم با رشد ۱۵۴ درصدی سود عملیاتی نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۱۴۱ درصد از بودجه ۶ ماهه را محقق سازیم. همچنین سود خالص با ۹۴ درصد و سود ناخالص با ۱۰۵ درصد رشد به ترتیب ۱۲۳ و ۱۲۹ درصد از بودجه شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ را محقق کرده‌ایم.

وی افزود: همچنان به دنبال بررسی موضوعات دانش‌بنیان جهت طراحی محصول جدید کاشی آنتی باکتریال هستیم که توسط دانشگاه تهران مورد تایید قرار گرفته است و در حال حاضر در مرحله بررسی قابلیت عرضه این محصول و مطالعه تقاضای بازار هدف آن هستیم.

پروال درخصوص بازار‌های صادراتی گفت: تاکنون کشور‌های عراق، آذربایجان، تاجیکستان، ترکیه و اوکراین از جمله بازار‌های صادراتی هدف شرکت کاشی سعدی بوده‌اند که صادرات به روسیه و قرقیزستان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

امیر پروال تشریح کرد: در شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ علی رغم افت میزان تولید ناشی از قطعی مکرر برق، تولید کاشی کف با ضخامت بالا به طور جدی دنبال شده است و تلاش کردیم کیفیت محصولات را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم و توانسته‌ایم این افزایش کیفیت را به طور چشمگیری در محصولات درجه یک و دو دنبال کنیم.

در ادامه جلسه سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدرتامین ضمن تشکر از تلاش مجموعه کاشی سعدی بیان داشت: کاشی سعدی از قدیمی‌ترین برند‌های کاشی و سرامیک در ایران است و لازم است توجه داشته باشید که علاوه بر کیفیت، به روزرسانی محصولات و همراه شدن با سلیقه بازار از طریق تولید محصولات جدید برای رسیدن به حاشیه سود بالاتر اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه کرد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده