تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۲۳
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۳۲۲۹۰۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد

ارائه بیش از ۱۳۰۰ خدمت درمانی رایگان در اردوی جهادی "شهدای استبرق" شهربابک

‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و به مناسبت روز روستا و عشایر، در اردوی جهادی - درمانی شهدای استبرق در شهربابک بیش از ۱۳۰۰ خدمت درمانی رایگان ارائه کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، «محمدجواد خلیلی» مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس با اعلام این خبر افزود: در این اردو که با حضور متخصصان چشم، داخلی، سونوگرافی، زنان، دندانپزشکان و پزشکان عمومی و کارشناسان پرستاری، مامایی، بینایی‌سنجی، روان‌شناسی، دارویاران و کمک پرستاران همراه بود، بیش از ۱۳۰۰ نفر خدمت، خدمات پزشکی در قالب ویزیت، غربالگری، دارودهی، مشاوره، آموزش، خدمات دندانپزشکی و معرفی برای عمل و ادامه درمان و ساخت عینک به صورت رایگان ارائه شد.

مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس افزود: حضور پررنگ دندانپزشکان و پزشکان متخصص بومی از نقاط قوت این رزمایش خدمت‌رسانی بود.

وی همچنین خبر داد: در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی - درمانی، خدمات دامپزشکی برای دامداران هم برگزار شد.

مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس گفت: برگزاری کارگاه بازی با کودکان نیز از دیگر بخش‌های این اردوی جهادی بود.

یادآور می‌شود، در این اردوی جهادی شبکه بهداشت و درمان شهربابک، کانون بسیج جامعه پزشکی، اداره دامپزشکی، کارگروه بازی‌های بومی محلی تحت عنوان بازی‌ران، شورا و دهیاری روستای استبرق همکاری داشتند.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده