تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۶۶۸
کد خبر: ۳۲۳۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمجید کانون بازنشستگان کرمان از تلاش های مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد

می متالز - امامی فر مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد در پایان جلسه، بازنشستگان را ولی نعمتان صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد و افزود: صندوق بازنشستگی فولاد همواره حل مشکلات بازنشستگان محترم را اولویت اصلی خود دانسته و همکاری و تعامل سازنده ای با کانون ها را در دستور کار داشته و خواهد داشت.
تمجید کانون بازنشستگان کرمان از تلاش های مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد

به گزارش می متالز، اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگی فولاد کرمان از تلاش های مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برای حل مشکلات بازنشستگان تقدیر نمودند.

شمسی مسئول کانون بازنشستگی کرمان در نشستی با امامی فر مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به جلسه اعضای هیات مدیره کانون با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: جلسه با آقای مهندس عسکری بسیار مثبت بود و سخنانی که ایشان در این جلسه بیان کرد نشان داد که ایشان در ماه های گذشته پیگیر مشکلات بازنشستگان فولاد در کرمان بوده است.

شمسی تصریح کرد: البته باید این نکته را مد نظر داشت که حل مشکلات، نیازمند زمان است.

وی افزود: عمده ترین مسایلی که اعضای کانون کرمان در این جلسه مطرح نمودند مسایل درمانی و همسان سازی بود.

شهسواری عضو دیگر هیات مدیره کانون کرمان نیز در خصوص جلسه با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: آقای مهندس عسکری با خونسردی و آرامش به سخنان اعضای کانون گوش فرا داد.

وی افزود: آن چیزی که ما شاهد آن هستیم و حتی نمایندگان مردم ما در مجلس نیز به آن اذعان دارند این است که مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد برای حل مشکلات بازنشستگان تلاش و زحمت خود را انجام می دهند.

بحرینی یکی دیگر از اعضای هیات مدیره کانون کرمان نیز اظهار داشت : آقای مهندس عسکری زحمات زیادی کشیده و ما از زحمات ایشان تقدیر می کنیم.از زمانی که آقای مهندس عسکری مدیریت صندوق را بر عهده گرفته کل بدهی های درمانی بازنشستگان فولاد کرمان پرداخت شده است.

نوری عضو هیات مدیره کانون کرمان نیز اظهار داشت: امیدواریم همکاری و همدلی میان صندوق و کانون بیشتر شود و قطعا روابط عمومی صندوق نقش مهمی در افزایش این همدلی دارد.

امامی فر مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد در پایان جلسه، بازنشستگان را ولی نعمتان صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد و افزود: صندوق بازنشستگی فولاد همواره حل مشکلات بازنشستگان محترم را اولویت اصلی خود دانسته و همکاری و تعامل سازنده ای با کانون ها را در دستور کار داشته و خواهد داشت.

منبع: عصر خبر
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین