تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۳۹۶
کد خبر: ۳۲۳۸۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی روز گذشته در بازدید از مجتمع شهید احمدی روشن:

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت معدنی، راه‌اندازی مجدد معدن آنومالی ۱۲ است

‌می‌متالز - «مجتبی حمیدیان» در بازدید از مجتمع شهید احمدی روشن گفت: معدن آنومالی ۱۲ با سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن غیرفعال شده است.

به گزارش می‌متالز، «مجتبی حمیدیان» مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه معاونت معدنی پیگیری برای راه‌اندازی مجدد معدن آنومالی ۱۲ است افزود: مشکل اصلی این آنومالی وجود موانعی، چون جاده اختصاصی معدن سه چاهون، خط لوله انتقال آب بهاباد و خط ریلی بافق مشهد است که باید هرچه سریع‌تر در صدد رفع موانع آن باشد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای هر واحد باید یک شاخص اقتصادی تعیین کنیم که در هر پروژه با چه مقدار سرمایه‌گذاری به چه میزان ارزش افزوده دست پیدا می‌کنیم.

در ادامه بازدید، «محمد حسین مرادیان» معاون معدنی مشکل اصلی این واحد را تامین خوراک خواند و افزود: امروزه تامین خوراک نسبت به سالیان گذشته با شرایط سخت تری مواجه است.

وی توسعه فعالیت‌های اکتشافی به منظور شناسایی ذخایر جدید، انعقاد قرارداد‌های معدنی، افزایش ظرفیت استخراج دی ۱۹، خرید سنگ و ... را از جمله اقدامات انجام شده برای تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی عنوان کرد.

معاون معدنی در پایان از شکستن رکورد ۱۰ سال اخیر شرکت سنگ آهن مرکزی در زمینه بالاترین میزان حفاری، زمین شناسی، پی‌جویی و نقشه‌برداری خبر داد.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت معدنی، راه‌اندازی مجدد معدن آنومالی ۱۲ است

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت معدنی، راه‌اندازی مجدد معدن آنومالی ۱۲ است

منبع: سنگ آهن مرکزی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده