تاریخ: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۱۴
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۳۲۴۰۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری هشتمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی معدن آذربایجان‌غربی در اسفند ماه

‌می‌متالز - هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان‌غربی ۱۰ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، سرتیپی، مدیرکل سازمان صمت آذربایجان‌غربی در اولین جلسه هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان، از برگزاری هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این دوره از انتخابات روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی افزود: ایجاد شرایط مطلوب و اصلاح فرآیند‌ها در حوزه معادن استان به سازمان نظام مهندسی معدن که یکی از پایه‌های اساسی در این حوزه محسوب میشود بستگی مستقیم دارد.

وی گفت: بایستی بستر را برای حضور شخصیت‌های استخوان دار و آن‌هایی که از نظر توانایی و دانایی در یک سطحی هستند که می‌توانند برای مسائل معدنی استان ایفای نقش کنند آماده کنیم.

سرتیپی ادامه داد: اجرای دقیق قانون و آماده سازی شرایط برای حضور شخصیت‌های موجه و آن‌هایی که قابلیت، توانایی و شایستگی لازم را دارا بوده و می‌توانند برای رشد و توسعه استان قدم‌های مثبت بردارند از اهم وظایف اعضای هیات اجرایی انتخابات است.

در انتهای این جلسه با برگزاری انتخابات داخلی به ترتیب آقایان مصطفی مقدم، محمدحسین فهمی و خانم روزیک عزیزیان به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و دبیر و آقایان حسن همتی و منصور کریمی به عنوان عضو هیات اجرایی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما آذربایجان غربی

عناوین برگزیده