تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۳۲۴۵۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه صنعت دوستدار محیط‌زیست و حامی طرح کاشت یک میلیارد نهال است

‌می‌متالز - معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه صنعت دوستدار محیط‌زیست و حامی طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا کاظمی در آئین کلنگ‌زنی کاشت ۳۰۰ هکتاری بذر دیم شهرستان مبارکه اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات کاشت نهال در مساحتی بالغ بر ۳۰۰ هکتار در اراضی طالخونچه شهرستان مبارکه هستیم. این در حالی است که فولاد مبارکه نیز تعهد کاشت نهال در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ هکتار در همین منطقه را داده است. این شرکت در استراتژی‌های خود همواره اعلام داشته که حافظ محیط زیست است و در این راستا ۴۳ درصد از اراضی زیست‌بوم خود را به فضای سبز اختصاص داده است.

وی افزود: فولاد مبارکه به‌عنوان صنعت دوستدار محیط زیست، اقدامات زیادی در راستای حفاظت از محیط زیست انجام داده که ازجمله آن می‌توان به تعهد برای تولید ۶ میلیون اصله نهال در دو فاز اشاره کرد. بسیار خرسندیم که شرایط کاشت نهال در ۳۰۰ هکتار از اراضی طالخونچه شهرستان مبارکه فراهم شده است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه اضافه کرد: این شرکت در راستای کاهش میزان مصرف آب نیز سرمایه‌گذاری‌های زیادی داشته، به‌گونه‌ای که توانسته میزان مصرف آب مورد نیاز خود از زمان بهره‌برداری در سال ۱۳۷۱ تاکنون را بهینه‌سازی و تا ۸۶ درصد کاهش دهد و با استمرار این سرمایه‌گذاری‌ها تا سال ۱۴۰۴، به آب خام منطقه بی‌نیاز خواهد شد. این شرکت به‌عنوان صنعت دوستدار محیط زیست، حامی اقدامات زیست‌محیطی ازجمله مشارکت در کاشت یک میلیارد نهال در کشور است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده