تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۲۴۷۰۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

تمدید مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی

‌می‌متالز - مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها ضمن اشاره به اینکه سه مدل خودروی جدید کمی با تاخیر (از زمان آغاز ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی) به لیست هشت مدل ابتدایی خودرو‌های وارداتی اضافه شد، از تمدید یک روز دیگر این مهلت (تا پایان امشب ۳۰ آبان) در جهت ایجاد عدالت برای همه مشتریان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی تقدسی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ابتدا هشت خودروی وارداتی در این دور از عرضه خودرو‌های وارداتی ویژه متقاضیانی که در مرحله ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی اقدام کرده بودند، از صبح روز شنبه (۲۷ آبان‌ماه) آغاز و سپس سه محصول دیگر به این لیست اضافه شد، یک روز دیگر این مهلت ثبت‌نام را تمدید کردیم تا عدالت برقرار باشد.

متقاضیان خودرو‌های وارداتی که پیش از آغاز ثبت نام مرحله اول در اسفند‌ماه سال گذشته، وجه ۵۰۰میلیون تومانی را در حساب وکالتی خود بلوکه و از ششم اسفند‌ماه برای ثبت درخواست خود از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو‌ها اقدام کرده بودند، اما هنوز در سه مرحله تخصیص خودرو‌های وارداتی قبلی، تخصیصی به آن‌ها صورت نگرفته بود، از روز شنبه (۲۷ آبان‌ماه) می‌توانستند برای ثبت درخواست خود از بین ۱۱ محصول عرضه‌شده (هشت عرضه در ابتدا و سپس اضافه شدن سه محصول دیگر) اقدام کنند. این مهلت ثبت‌نام در ابتدا از روز شنبه (۲۷ آبان‌ماه) به مدت چهار روز (تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۲۹‌آبان‌ماه) در نظر گرفته شده بود که حال یک روز دیگر به آن اضافه شده و تا پایان فردا (۳۰ آبان ماه) تمدید شده است. هیچ‌گونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه صرفا مختص ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول است. همچنین قیمت محصولات (قطعی و علی‌الحساب)، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمولِ پس از ترخیص، هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه خواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده