تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۲۶۴۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت «تافکو» فولاد خوزستان، پیشران بومی‌سازی قطعات و تجهیزات در کشور

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت تافکو اظهار داشت: در ماموریت جدیدی که برای شرکت در نظر گرفته ایم با مداخله بیشتر علم و فناوری، به دنبال گسترش دامنه فعالیت‌ها هستیم تا قطعات و تکنولوژی بیشتری را در خدمت صنعت فولاد کشور بومی سازی و تولید نماییم.

به گزارش می‌متالز، شرکت بازرگانی توسعه اقتصادی پایدار فراگیر (تافکو) در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود.

سهامدار اصلی این شرکت گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان (وابسته صد در صد به شرکت فولاد خوزستان) می‌باشد. این شرکت در ابتدا با هدف تامین اقلام مورد نیاز شرکت‌های گروه فولاد خوزستان تاسیس گردیده است، ولی در حال حاضر در تمام زنجیره تامین فولاد کشور فعال است و مواد اولیه، مواد مصرفی و کمکی تولید، و تجهیزات و قطعات یدکی مورد نیاز کارخانجات فولاد کشور را از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی و خارجی تامین می‌نماید.

برای معرفی بهتر شرکت تافکو در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه متالوژی ایران «متافو»، سراغ سعید قاسم زاده، مدیرعامل این شرکت رفته ایم.

قاسم زاده در خصوص ماموریت اصلی تافکو اظهار داشت: در نگاه جدید به اهداف شرکت تافکو، مهندسی معکوس و بومی سازی قطعات، تجهیزات و در فاز بعدی احداث کارخانه است.

منبع: آخرین خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده