تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۴۴
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۳۲۶۷۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱۱۵۷۳۴-۱۴۰۲ جهت احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی به صورت EPC

‌می‌متالز - شرکت آهن و فولاد ارفع جهت احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی به صورت EPC آگهی فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران را منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد نسبت به شناسایی، ارزیابی و تأیید صلاحیت پیمانکاران در جهت اﻧﺠﺎم کلیه ﺧﺪﻣﺎت ﻃﺮاﺣﯽ، ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ، تأمین، بازرسی و حمل ﻣﺼﺎﻟﺢ و ﺗﺠﻬﯿﺰات و لوازم یدکی، بیمه اﻧﺠﺎم فعالیت‌های عمرانی، ابنیه و معماری احداث، ﻧﺼﺐ تجهیزات، تست، ﭘﯿﺶ راه‌اﻧﺪازی، راه‌اﻧﺪازی و ﺳﺎﯾﺮ ﺧﺪﻣﺎت در خصوص نیروگاه‌های خورشیدی با ظرفیت ۱۰ مگاوات اقدام نماید.

بدین‌وسیله از پیمانکاران واجد شرایط دعوت می‌شود برای اخذ مدارک مربوط به ارزیابی کیفی از طریق لینک زیر اسناد مربوطه را دریافت نمایند:

https://arfasteel.com/c/آگهی_احداث_نیروگاه_خورشیدی

کلیه اسناد ارزیابی کیفی پس از تکمیل، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ در پاکت مهر و امضاء شده به آدرس شرکت آهن و فولاد ارفع تحویل گردد.

این آگهی به منظور ارزیابی کیفی پیمانکاران انتشار یافته و شرکت آهن و فولاد ارفع پس از ارزیابی از متقاضیان واجد شرایط طی مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آورد.

آدرس شرکت آهن و فولاد ارفع جهت تحویل پاکت:

دفتر تهران: تهران، خیابان، ولی عصر، خیابان سلطانی (سایه)، پلاک ۶۹، طبقه ۴، واحد ۱۶؛ دفتر مدیریت خرید انرژی، خدمات و امور قرارداد‌ها کدپستی: ۱۹۶۷۷۴۳۷۸۰

دفتر کارخانه اردکان: اردکان، کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین کد پستی: ۸۹۵۵۱۶۵۲۱۵

فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱۱۵۷۳۴-۱۴۰۲ جهت احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی به صورت EPC

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده