به گزارش میمتالز به نقل از مس پرس، بر اساس تصمیم هیات داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها صورت گرفته است.
نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، با موضوع «مهارتهای کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بینالملل در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار شد.
لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابط عمومی» کشور، انتخاب شد.
منبع: مس پرس