تاریخ: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۳۲۷۰۱۳
سرویس خبر : اجتماعی
در بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران؛

اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران

اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران
‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب دو تندیس و لوح سپاس در موضوعات «مدیریت راهبردی روابط‌عمومی» و «اطلاع‌رسانی» در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، بر اساس تصمیم هیات داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استاندارد‌های حرفه‌ای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها صورت گرفته است.

نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌ عمومی ایران، با موضوع «مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌ عمومی» طی روز‌های ۲۰ و ۲۱ آذرماه با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابط‌ عمومی» کشور، انتخاب شد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین