
چالشها و فرصتهای صادرات فولاد سبز هند در سایه اجرای مرز کربن اروپا؛
به گزارش میمتالز به نقل از مس پرس، بر اساس تصمیم هیات داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها صورت گرفته است.
نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، با موضوع «مهارتهای کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بینالملل در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار شد.
لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابط عمومی» کشور، انتخاب شد.
منبع: مس پرس