تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۴
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۳۲۸۴۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
با رویکرد بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی؛

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه برگزار می‌شود

‌می‌متالز - پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه سال‌جاری در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، رویکرد پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یک رویداد متمایز ملی در حوزه بومی‌سازی زنجیره آهن و فولاد، "بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی بر اساس نیاز زنجیره آهن و فولاد" تعیین شده است.

در این جشنواره با هدف به‌هم‌رسانی نیازمندی‌ها و توانمندی‌های زنجیره آهن و فولاد ایران، شرکت‌های معدنی و فولادی نسبت به ارائه فرصت‌های ساخت داخل برای شرکت‌های دانش‌بنیان، بومی‌سازان و سازندگان داخلی اقدام می‌کنند.

طی این نمایشگاه، نیازمندی‌ها و توانمندی‌های بومی‌سازی و ساخت داخل در سه بخش: مواد اولیه و مصرفی، قطعات و تجهیزات و نیز تحقیق و پژوهش و توسعه تکنولوژی متمرکز خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته؛ در طی جشنواره، قرارداد‌ها و تفاهم نامه‌های حائز اهمیتی در حوزه بومی‌سازی منعقد خواهند شد.

برنامه تقدیر از برگزیدگان

همچنین در این جشنواره، از سازندگان و بومی‌سازان برتر و برگزیده، با اهدای تندیس جایزه ملی فولاد ایران تقدیر به عمل خواهد شد.

لازم به یادآوری است؛ طی ۴ دوره قبلی این جشنواره، بیش از ۱۵۰ تفاهم‌نامه و قرارداد بومی‌سازی منعقد شد که میزان صرفه‌جویی ارزی آن‌ها بیش از ۱ میلیاد دلار بوده است.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده