تاریخ: ۰۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۳۲۸۴۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

وزارت صمت در تلاش برای رفع مشکلات تامین مواد اولیه تولید فولاد است

‌می‌متالز - رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکلات تامین مواد اولیه تولید فولاد کشور با هدف رشد تولید و تحقق شعار سال تلاش می‌کند.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا حسن‌پور شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از طرح ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توسعه فولاد و صادرات تولیدات آن در دستور کار است.

وی با اشاره به فعالیت سه میلیون واحد صنفی در کشور افزود: از این تعداد ۶۰۰ هزار واحد کارگاه‌های کوچک و تولیدی صنفی است که تقویت آن‌ها با هدف رفع مشکل اشتغال در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور هدایت سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی به سمت‌وسوی شبکه‌سازی واحد‌های تولیدی و کمک به صادرات آن‌ها را ضروری اعلام و تصریح کرد: مشارکت مردم در رونق اقتصادی تاثیرگذار و نقش‌آفرین است.

حسن‌پور همچنین در یادواره شهدای اصناف شهرستان بروجن و گرامی‌داشت حماسه ۹ دی یادآور شد: مردم ایران سال ۱۳۸۸ با خلق حماسه ۹ دی توطئه‌های استکبار جهانی، اغتشاش‌گران و دشمنان کشور را خنثی و بار دیگر از جمهوری اسلامی حمایت کردند.

وزارت صمت در تلاش برای رفع مشکلات تامین مواد اولیه تولید فولاد است

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به حمله آمریکا به عراق و افغانستان اظهار کرد: مردم بصیر ایران همواره با حضور در میدان و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: هم‌اکنون جبهه مقاومت در منطقه به برکت جمهوری اسلامی ایران موفق و مقابل استکبار ایستاده است.

حسن‌پور به نزدیکی انتخابات اسفندماه سال‌جاری اشاره و تاکید کرد: مردم در این انتخابات حضور پُرشور و گسترده خواهند داشت.

وزارت صمت در تلاش برای رفع مشکلات تامین مواد اولیه تولید فولاد است

استقرار ۴۲ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در بروجن

همچنین فرماندار بروجن گفت: هم‌اکنون ۴۲ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در این شهرستان مستقر است.

فتاح کرمی تاکید کرد: بیش از ۴۰ درصد درآمد‌های مالیاتی چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن وصول و ۵۰ درصد صادرات کالا‌های استان از این شهرستان به خارج از کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعال بودن پنج هزار واحد صنفی در شهرستان بروجن افزود: این شهرستان ظرفیت‌های توسعه‌ای قابل‌توجهی دارد و در دوران دفاع‌مقدس ۴۹۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده