تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۲۸۵۱۸
سرویس خبر : انرژی
نخعی در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی؛

احکام لایحه بودجه ۱۴۰۳ در حوزه انرژی بررسی شد/عدم توجه به ذخیره‌سازی سوخت در لایحه

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نقاط ضعف لایحه بودجه در حوزه انرژی، گفت: متاسفانه به برخی از احکام برنامه هفتم همچون ذخیره‌سازی سوخت در لایحه توجه نشده است.

به گزارش می‌متالز، مصطفی نخعی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی احکام و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش انرژی اشاره کرد و گفت: جلسه امروز با حضور معاونت برنامه‌‍ریزی وزارتخانه‌های نفت و نیرو، مدیران بخش انرژی سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها احکام بخش انرژی با توجه به گزارش اعضای کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به بهینه‌سازی مصرف انرژی و سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز ازجمله موضوعاتی هستند که کمیسیون انرژی همچنان نسبت به آن تاکید کرد، لذا عملیاتی و تکرار شدن این مهم در بودجه ۱۴۰۳ بسیار حائزاهمیت است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقاط ضعف لایحه بودجه در حوزه انرژی، افزود: متاسفانه به برخی از احکام برنامه هفتم همچون ذخیره‌سازی سوخت در لایحه توجه نشده است، البته کاستی‌هایی نیز در حوزه نظارت وجود دارد چراکه نظارت‌پذیری کاهش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده