تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۵۴
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۳۲۹۱۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

کارنامه موفق جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست سال‌جاری

‌می‌متالز - شرکت جهان فولاد سیرجان (فجهان) در ۹ ماهه نخست سال جاری کارنامه موفقی را در حوزه تولید و فروش محصولات خود به ثبت رسانده است. این شرکت توانسته به خوبی رشد تولید، رشد حجم فروش محصولات و همچنین جهش درآمد‌های فروش را محقق سازد.

به گزارش می‌متالز، درآمد فروش محصولات جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست سال‌جاری به ۱۱ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان رسیده است که جهش قابل ملاحظه ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

حجم فروش میلگرد شرکت جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست امسال، ۲۵۱ هزار و ۳۳۹ تن بوده است که حاکی از افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت با وجود رکود در بازار داخلی، رشد حجم فروش میلگرد را تجربه کرده و نیاز‌های بازار میلگرد کشور را به خوبی تأمین کرده است.

حجم تولید میلگرد جهان فولاد سیرجان نیز در ۹ ماهه نخست سال‌جاری ۲۶۸ هزار و ۷۳۳ تن بوده که افزایش ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. بنابراین، جهان فولاد سیرجان هم در حوزه تولید و هم فروش میلگرد کارنامه موفقی داشته است.

«فجهان» در ۹ ماهه نخست امسال موفق به صادرات حدوداً ۶۰ هزار تن شمش فولادی به صورت مستقیم شده و در کنار این، ۳۰ هزار تن شمش نیز در رینگ صادراتی بورس کالا به فروش رسانده است و عملکرد مثبتی در حوزه صادرات داشته است.

شرکت جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست سال‌جاری موفق به ثبت ۱۳ رکورد کمی تولید و ۶ رکورد کیفی شده است. موفقیت‌های این شرکت در حوزه تولید، فروش، سودآوری و پیش‌برد طرح‌های توسعه باعث شده تا ارزش بازار «فجهان» رشد ۱۰۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کند.

گفتنی است جهان فولاد سیرجان با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح حدود ۶۵۰ هزار تن شمش فولادی در سه فصل نخست سال‌جاری تولید کرده است.

کارنامه موفق جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست سال‌جاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده