تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۳۰۵۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

آگهی فراخوان عمومی "بومی‌سازی، ساخت، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه فیدر کوتینگ مربوط به متریال هندلینگ کارخانه احیا مستقیم شرکت جهان فولاد سیرجان" - شماره مناقصه: ۰۲۹۲-ک-م

‌می‌متالز - مناقصه شرکت جهان فولاد سیرجان نسبت به "بومی‌سازی، ساخت، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه فیدر کوتینگ مربوط به متریال هندلینگ کارخانه احیا مستقیم شرکت جهان فولاد سیرجان" به شرح ذیل می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد "بومی‌سازی، ساخت، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه فیدر کوتینگ مربوط به متریال هندلینگ کارخانه احیا مستقیم" را به شرکت‌های سازنده معتبر داخل کشور واگذار نماید؛ لذا از شرکت‌های صلاحیت‌دار دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک و مستندات بر اساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه‌گران به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

• شرایط:

۱- شرکت‌ها می‌بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است.)

۲- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است.)

۳- اساسنامه و مدارک ثبتی، رزومه سوابق، مدارک و مستندات توان مالی، گواهی‌نامه اعلام رضایت کارفرمایان و سایر مدارک و مستندات مطابق دستورالعمل ارزیابی کیفی.

۴- در صورت عدم ارائه مستندات مربوط به موارد مذکور؛ شرکت متقاضی مردود و از روند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر موارد:

۱- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۲- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت‌هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.

۳- هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۴- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ یا ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ تماس حاصل نمایید.

واحد دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان

آگهی فراخوان عمومی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده