تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۳۳۱۰۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان مطرح کرد:

فولاد هرمزگان ستاره درخشان کیفیت در صنعت فولاد ایران است

‌می‌متالز - مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان با رشد صادرات خود و ایفای نقش موثر در صنعت فولاد، نشان داده که ستاره‌ای درخشان در آسمان صنعت فولاد کشور است.

به گزارش می‌متالز، محمدسروش سهیلی‌راد در آیین اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: در آسمان تیره بی‌کیفیتی، چند ستاره می‌درخشند و راهنمای دیگران هستند. به طور حتم از منظر کیفیت، یکی از این ستاره‌ها شرکت فولاد هرمزگان به شمار می‌رود. به گونه‌ای که تختال این شرکت کیفیت جهانی دارد.

وی افزود: آرزو داریم این ستاره‌ها زیاد شوند و این آسمان به کهکشان تبدیل شود. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به افزایش این ستاره‌ها منجر شود، برگزاری چنین کنفرانس‌هایی است.

مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در سال گذشته علی‌رغم مشکلات موجود توانست نقش بسیار مهمی را در صنعت فولاد کشور به ویژه در افزایش صادرات ایفا کند و صادرات محصولات با کیفیت فولاد هرمزگان امسال نسبت به سال قبل ۷ درصد رشد یافته است. این امر نشان‌دهنده تلاش و مجاهدت کارکنان این شرکت در زمینه افزایش کیفیت محصول است.

سهیلی‌راد در پایان با تشکر از مدیرعامل و کارکنان فولاد هرمزگان تصریح کرد: امیدوار هستیم در کنار یکدیگر بتوانیم باری را از دوش اقتصاد کشور و مردم برداریم.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده