تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۳۳۱۱۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در راستای پیشوازی از دهه فجر صورت گرفت

کلنگ احداث کارخانه‌های پوشش ورق گالوانیزه و رنگی در کرمان به زمین خورد

‌می‌متالز - امروز هفتم بهمن‌ماه با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و مسوولان استان کرمان کلنگ احداث دو کارخانه پوشش ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و کارخانه پوشش ورق‌های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال با اعتبار حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

به گزارش می‌متالز، خراسانی مدیر شرکت توسعه صنعت پارس در این آئین گفت: امروز کلنگ احداث دو کارخانه پوشش ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و کارخانه پوشش ورق‌های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال به زمین زده می‌شود.

وی برآورد اولیه هزینه احداث این کارخانه‌ها را حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که این کارخانه‌ها طی ۳۰ ماه اجرا شود.

خراسانی با بیان این مطلب که این طرح توجیه‌پذیر و بازگشت سرمایه آن سه ساله است، تصریح کرد: با اجرای این طرح زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.

حجت نجمی‌نیا مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت استان کرمان در زمینه توسعه فولاد اظهار کرد: خوراک این کارخانه در داخل استان تامین می‌شود و به دنبال به دست آوردن بازار‌های داخلی و خارجی هستیم.

وی با درخواست حمایت دستگاه‌های خدمت رسان برای تکمیل زیرساخت‌های اجرای طرح عنوان کرد: در نیمه اول سال آینده عملیات اجرایی این کارخانه‌ها آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده