تاریخ: ۲۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۳۰۲۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مدیرکل گمرک استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو

‌می‌متالز - مدیرکل گمرک استان چهارمحال و بختیاری به همراه هیات همراه از خطوط تولید و تجهیزات شرکت ورق خودرو بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت ورق خودرو طی این بازدید ساختار، فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و حوزه‌های کاری، توانمندی‌ها و وضعیت جاری شرکت را تشریح کرد.

مدیرکل گمرک استان چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از روند صعودی تولید در سال مهار تورم و رشد تولید در شرکت ورق خودرو گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای اشتغالزایی در منطقه تولید و صادرات ورق گالوانیزه از شرکت‌های موفق و قابل توجه کشور است که مجموعه گمرک جهت تسهیل در صادرات و ترخیص کالا‌های این شرکت همکاری همه جانبه دارد.

علی‌اصغر عبداللهی افزود: برای کمک به حوزه تولید و صنعت، تمام کالا‌های تولیدی که نیاز صنایع است و وارد استان می‌شود بدون وقفه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

عبدالهی بیان کرد: مشکلات زیرساختی از جمله نبود جاده مناسب، نبود شرکت حمل و نقل بین‌المللی، نبود انبار و راه‌آهن همگی دست به دست هم داده و مانع از این شده است که زنجیره تولید در استان به صادرات متصل شود.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه است که یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های ورق‌های گالوانیزه خودرویی و صنعتی در کشور محسوب می‌شود.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده