تاریخ: ۰۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۲۸۱۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
برای سومین ماه متوالی در سال جاری:

میزان سرباره در حوضچه مذاب شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری روند کاهشی پیدا کرد

‌می‌متالز - میزان بالای سرباره در شرکت‌های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل توجهی به این شرکت‌ها می‌شود و کاهش سرباره از دغدغه‌های مهم و اساسی شرکت‌ها به ویژه مجموعه‌های فولادی می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تلاش کارکنان موفق شد برای سومین ماه متوالی میزان سرباره مذاب حوضچه را به۷.۷۶ درصد از شارژ حوضچه برساند.

فردین علیمیرزایی مدیر تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر کاهش ایجاد سرباره در شرکت ورق خودرو به زیر۷.۷۶ درصد گفت: شرکت ورق خودرو هزینه چشم گیری بابت ایجاد سرباره حوضچه مذاب متحمل می‌شد و این موضوع ما را برآن داشت تا برنامه ریزی دقیق ونصب تجهیزات لازم درصد ایجاد سرباره را به کمتر از ۱۰ و سپس به ۷/۷۶ درصد برسانیم.

مهدی محمدی رییس دفتر فنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه این طرح با بررسی شاخص‌های کنترلی و در قالب کارگروه پروژه‌های کاهش هزینه شکل گرفت، گفت: پس از مطالعات اولیه، تهیه طرح و نقشه مهندسی توسط تیم کارشناسی داخلی صورت پذیرفت و با استفاده از ظرفیت‌های موجود کلیه مراحل شامل طراحی، ساخت و راه‌اندازی پروژه با موفقیت به پایان رسید و برای سومین ماه متوالی به صورت اثر بخش اجرایی گردید.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده