تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۳۲۶۱۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی؛ انقلابی زنده و الهام‌بخش سایر ملت‌های آزاده جهان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پیامی انقلاب اسلامی را انقلابی زنده و الهام‌بخش سایر ملت‌های آزاده جهان توصیف کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه، انقلاب اسلامی را انقلابی زنده و الهام‌بخش سایر ملّت‌های آزاده جهان دانست که متن این پیام به شرح زیر است:

بدون شک انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همچون انفجار نوری بود که فراتر از مرزها، منجر به زنده کردن امید در دل امّت اسلامی و تمامی مستضعفان جهان شد و به تبع آن ملّت‌های مسلمان دنیا را به حرکت درآورد؛ انقلابی که پس از گذشت چهل و پنج سال از عمر با برکتش همچنان زنده، مستحکم و الهام‌بخش سایر ملّت‌های آزاده جهان است. بدیهی است که حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و برکاتش را به‌عنوان امانتی گران‌بها، وظیفه خود دانسته و به هیچ عنوان در برابر دشمنان نظام مقدّس جمهوری اسلامی سر تسلیم فرود نخواهیم آورد.

مطمئناً امسال نیز حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو را باشکوه‌تر و پرقدرت‌تر از سال‌های گذشته خواهیم دید که این حضور قطعاً اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند و ضامن امنیّت و اقتدار کشور است.

در حالی که ایران پیش از انقلاب حرف چندانی در عرصه تولید فولاد و صنایع مادر نداشت، نقش‌آفرینی ویژه فولاد مبارکه به‌عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی پس از ۳ دهه افتخار آفرینی موجب قرار گرفتن کشور عزیزمان در رتبه دهم جهانی تولید فولاد شده و این تنها بخش کوچکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده است.

کارکنان این مجموعه با اراده‌های پولادین خود همراه و همگام با ملّت شجاع ایران اسلامی در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت می‌کنند، همان‌گونه که پایداری خود بر ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را از ابتدای فعالیت خود تاکنون به اثبات رسانده‌اند. تجربه دهه‌های گذشته نشان داده که سرنوشت و آبادانی این مرز و بوم به اراده مستحکم، همدلی و حضور در صحنه‌های خطر دوشادوش یکدیگر گره خورده و همه ما بایستی درخصوص نقش خود در آبادانی و تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی خود را مسوول بدانیم.

این مجموعه بزرگ صنعتی، نه تنها در شعار، بلکه در عمل همواره به دنبال خودکفایی و ترویج فرهنگ بومی‌سازی، نگاه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان متعهد، مؤمن، متخصص و انقلابی بوده و به‌عنوان الگویی برای تولید محصول با کیفیت ایرانی شناخته می‌شود تا مسیر همواری در خلق آینده‌ای بهتر برای ایران و ایرانی باشد. در ادامه این مسیر یکایک ما با افتخار تا پای جان برای ایران خواهیم ایستاد. ان‌شاءالله

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده