تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۳۳۲۸۵۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

مشخصات نیسان سیلفی نامی خودرو اعلام شد

‌می‌متالز - شرکت نامی خودرو برنامه دارد تا نیسان سیلفی را به بازار کشور عرضه کند. برای همین مشخصات نهایی این سدان هیبریدی به سامانه وارداتی‌ها اضافه شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت نامی خودرو برنامه دارد تا محصولاتی، چون سیلفی، کیکس و قشقایی را به صورت وارداتی به بازار عرضه کشور عرضه کند. در حال حاضر سیلفی یکی از جذاب‌ترین خودرو‌های وارداتی با نشان نیسان است که با فناوری برقی – بنزینی همراه بوده و به دلیل این فناوری، با تعرفه‌های کمتر به دست مشتریان می‌آید. همچنین نمونه فیس لیفت این خودروی ژاپنی به بازار می‌آید.

نیسان سیلفی نامی خودرو با نسخه e-Power به ایران آمده است. در نسخه e-power نیسان سیلفی از پیشرانه‌های بنزینی و برقی استفاده شده است. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک موتور با حجم ۱.۲ لیتر، سه سیلندر و تنفس طبیعی است که هیچ نقشی در مدار قدرت این خودرو نداشته و تنها وظیفه آن شارژ باطری‌های این خودرو است. پیشرانه برقی نسخه e-power نیسان سیلفی، می‌تواند روی هم رفته ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و توان تولید شده را به چرخ‌های جلو منتقل کند. استفاده از این ترکیب در بخش قوای محرکه باعث شده تا مصرف سوخت این خودرو به ۳.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر برسد که عدد قابل توجهی است.

با توجه به جدول مشخصات فنی و کاتالوگ منتشر شده برای نیسان سیلفی نامی خودرو، این سدان ژاپنی قرار است تا با امکاناتی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم صوتی BOSE، سانروف برقی، سنسور نور، سنسور باران، فناوری LED چراغ ها، فناوری AFS چراغ‌های جلو، نور بالای اتوماتیک، هشدار عابر پیاده، تنظیم حالت رانندگی، قابلیت روشن کردن خودرو با ریموت و… توسط نامی خودرو به فروش برسد.

مشخصات نیسان سیلفی نامی خودرو اعلام شد

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده