تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۳۳۳۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمهیدات فولاد آلیاژی ایران، برای تولید 500 هزار تنی فولاد

می متالز - شرکت فولاد آلیاژی ایران، تولید 500 هزار تن فولاد و افزایش 20 درصدی صادرات را در سالجاری در برنامه خود دارد.
تمهیدات فولاد آلیاژی ایران، برای تولید 500 هزار تنی فولاد

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: میزان تولیدات  پارسال این شرکت، در مقایسه با سال 96  افزون بر 24 هزار تن افزایش داشته است.

چایچی همچنین به صادرات انواع محصولات این شرکت در سال 97 اشاره کرد و گفت : شرکت فولاد آلیاژی ایران سال گذشته توانست 40 هزارتن انواع محصولات خود را به ارزش 25 میلیون دلار به 14 کشور جهان نظیر آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و ترکیه صادر کند 

وی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، به برنامه ریزی و تلاش این شرکت برای افزایش تولید محصولات به 500 هزارتن و افزایش 20 درصدی صادرات خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال میزان صادرات به بیش از 50 هزار تن افزایش یابد.

چایچی همچنین به ثبت رکوردهای مختلف این شرکت در زمینه تولید و فروش اشاره کرد و افزود: تولید بیش از 46 هزارتن مذاب در ماه، 51 عمل ذوب در روز ،فروش 43 هزارتن محصول ماهانه و تولید 2300 تن محصول روزانه و فروش 3500 تن محصول روزانه از مهمترین رکوردهای این شرکت در سال گذشته است.

مدیر ارشد تولید شرکت فولاد آلیاژی  نیز،  از تولید فولاد های ضد زنگ کروم نیکل برای اولین بار به روش قراضه ضد زنگ خبر داد و گفت: همچنین تولید انواع تسمه ها و میلگردها در مقاطع مختلف با استاندارهای مختلف دنیا مطابق با تقاضای مشتریان به منظور مقابله با تحریم ها  از جمله افتخارات این شرکت است.

غدیری همچنین به موفقیت کسب لوح تقدیر و تندیس صنعت سبز این شرکت به پاس فعالیت هایی در زمینه حفظ محیط زیست پرداخت و افزود:  به منظور ارتقائ بهره وری و صرفه جویی در مصرف انرژی این شرکت امسال طرح ارتقا فرهنگ بهره وری انرژی را  در بین شرکت های صنعتی آغاز کرده است.

عناوین برگزیده